In de maak

Welkom bij "In de maak", de enige echte Dintiq-blog. Ik zie je al denken: "Ieuw, wie leest er nu nog blogs?" Ik snap je, maar als je het werk van een grafisch vormgever, de bloopers van een fotograaf en de gekste verhalen leuk vindt, dan zou ik toch even verder lezen. Want deze Gen Z-er (voor zover ik me dat kan noemen) schrijft léúke blogs.